poniedziałek, 16 marca 2020

10 faktów o mnie

Tak sobie siedzę i myślę, że fajnie byłoby gdybyście o mnie więcej wiedziały, abyśmy mogły się lepiej poznać.
Więc przedstawię Wam 10 faktów o mnie.

Zaczynamy

1. Jestem 26-letnią mamą.
2. Od 7 lat mieszkam w Niemczech(Hamburg).
3. Od 2 lat jestem w szczęśliwym związku.
4. Moim marzeniem od zawsze było posiadanie dziecka.
5. Uwielbiam malować paznokcie.
6. Skończyłam technikum hotelarskie, choć nie bardzo mnie to interesowało.
7. Czas wolny? Hmmm...Czy MAMA ma czas wolny?
8. Podróże... To jest to co uwielbiam!
9. Uwielbiam kawę, a odkąd jestem mamą nie wyobrażam sobie bez niej życia.
10. Porządek... tak wszechobecny porządek. Czasami nie wiem czy to zaleta czy wada.

Może któraś z Was po przeczytaniu faktów o mnie się ze mną utożsami, a może jest zupełnie inaczej? Czekam na odzew z Waszej strony.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz