poniedziałek, 16 marca 2020

Dzień dobry!

Na początek tak z grzeczności się przedstawię.
Nazywam się Patrycja, mam 26(jeszcze) lat i jestem mamą prawie 4 miesięcznej Korneli.
Przygód z blogowaniem miałam parę, ale zawsze kończyły się ponieważ brakowało mi czasu. Teraz kiedy siedzę w domu z moją córeczką, postanowiłam znów zacząć tą przygodę, chyba dlatego aby trochę odskoczyć od codzienności?
Celem założenia bloga jest wymiana doświadczeń z innymi mamami, trochę rozrywki ale też wyżalenia się. Bo kto inny może nas zrozumieć, jak nie my MAMY.
Wierzę mocno, że w dobie Instagrama itp. znajdą się osoby, które chętnie poczytają moje doświadczenia i wymienią się swoimi. Wierzę, że razem możemy się dobrze bawić. 
Jeśli już tu jesteś zostaw w komentarzu jakiś ślad ;)

Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz